NoProtocol wint bureaupitch SV Ajax

Supportersvereniging Ajax heeft na een bureaupitch NoProtocol geselecteerd als partner voor de realisatie van hun nieuwe online content en community website. Het Amsterdamse bureau wordt verantwoordelijk voor UX strategie, design en de technische realisatie. 

Jesse Burkunk, Strategy Director bij NoProtocol: ‘Wij werden erg enthousiast over de briefing van SV Ajax. Ze hebben een sterke visie op het gebied van digitalisering en de rol van hun online platformen bij het bereiken en bedienen van de SV Ajax achterban. Een visie die wij graag helpen vertalen naar een geheel nieuwe online omgeving met focus op toegevoegde waarde voor de fans en werving van nieuwe leden’.

Fabian Nagtzaam, directeur-bestuurder SV Ajax: “ Wij hebben na een transparant proces met meerdere aanbieders op basis van hun ervaring, creatieve geest en professionaliteit gekozen voor het Amsterdamse bureau NoProtocol. Met de wensen van onze achterban als uitgangspunt wist NoProtocol tijdens hun pitch en met hun offerte ons te overtuigen om de komende jaren een duurzame relatie met elkaar op te bouwen, in het belang van de supporters.“

NoProtocol is een UX design en development bureau dat onder andere werkt voor KRO-NCRV, OBA, Sanoma Uitgevers, FitChannel.com en FD Mediagroep. Ook heeft NoProtocol websites opgeleverd voor de Euro Hockey League en de Jupiler League.