Praxis en NOISE bedenken nieuwe campagne voor de makers

NOISE

In iedereen schuilt een maker. Een instinct om zelf dingen te repareren, te renoveren of te creëren. Daar draait het in de nieuwe geïntegreerde Praxis-campagne om. Of je nu groot of klein bent, ervaren of onervaren, Praxis wil iedereen verder helpen in het maakproces via workshops, persoonlijk advies en online stappenplannen.

Middels drie nieuwe televisiecommercials, diverse radiocommercials, POS-materialen en online ondersteuning is de nieuwe campagne 25 september uitgerold in heel Nederland. De campagne is ontwikkeld in nauwe samenwerking met NOISE. Er is specifiek gekozen om aan de hand van meerdere kleine portretten de breedte van de doelgroep neer te zetten. Voor film is hiervoor een samenwerking aangegaan met regisseuse Nina Aaldering en DOP Noël Schoolderman. Bill Tanaka nam de fotografie voor zijn rekening. Jean-Michel Kerkhoff van Universal Media was verantwoordelijk voor de mediastrategie.

Commercials:

Credits

Praxis: Jasper van Orden, Sylvia Smit, Ines di Lollo, Jennifer Kiewiet, Mark van Loe, Alexandra Kloos

NOISE: NOISE