GANDA wint AMMA Award met Surface Book Campagnesite

Ganda

Microsoft heeft Surface Book met een bijzondere campagne in Nederland geïntroduceerd. Om de doelgroep te activeren ontwikkelde GANDA (in samenwerking met Carat, The Story Lab, Amnet, iProspect, Isobar, Dare Creative en Second Degree) een landingspagina met boeiende storytelling via video. De website werd bekroond met een AMMA Award.

Het verhaal van Surface Book
De campagne (gericht op B2B) had als doel om awareness te creëren, de doelgroep te inspireren en de aankoopintentie van Surface Book te vergroten. Er is een serie video’s gemaakt, die vertelt hoe moderne technologie helpt om revolutionaire ontwerpen neer te zetten. GANDA heeft de landingswebsite voor de storytellingcontent ontworpen en ontwikkeld. Dankzij de perfecte combinatie van data, media en creatie kreeg de klant de juiste boodschap op het juiste moment in de customer journey.

“We zijn trots dat we deel mochten uitmaken van deze succesvolle campagne.” – Martijn Nooij, Client Service Director bij GANDA.