We gaan de Volvo- én de hockey-community nog nadrukkelijker met elkaar verbinden.
KNZB en NRZ: digitaal zwemdiploma
De KNZB wil met de NRZ starten met het digitaal registeren van zwemdiploma’s. Een stap die helemaal past in het huidige tijdsbeeld.
Deoleo brengt prijswinnende Italiaanse extra vergine olijfolie naar Nederland
Deoleo is op dit moment de olijfmarkt in Nederland verder aan het ontwikkelen. In samenwerking met reclamebureau NOISE worden de merken de aankomende periode stevig in de markt gezet.
Gwen Hanrath versterkt NOISE
Gwen Hanrath is bij NOISE gestart als CSD. Zij zal de projecten- en klantengroei van het bureau in goede banen gaan leiden.
NOISE breidt uit met Growth Marketing team
Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau NOISE voegt growth marketing toe aan haar dienstenpakket. Hiermee positioneert NOISE zich nog sterker als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten. NOISE is 14 jaar geleden opgericht en maakt deel uit van de Make Some NOISE Groep die inmiddels 75 marketing professionals telt.
Fox Sports laat vrienden voetbalkennis testen met quiz-app ‘Blikkie Terug’
Voetbalkenners opgelet: FOX Sports lanceert, in samenwerking met Crowd, de gloednieuwe quiz-app ‘Blikkie Terug’.
KNLTB verbindt 15.000 kinderen met competitiemagazine en Hero Cards
De KNLTB verstrekt tijdens de komende voorjaarscompetitie aan 15.000 kinderen een speciaal Kia Tenniskids competitiemagazine met Hero Cards.
PSD2-campagne van Noise voor DNB
De inwerkingtreding van de nieuwe betaalwet PSD2 is nog niet bij iedereen doorgedrongen. Daarom is er nu een campagne van DNB, ontwikkeld door Noise.
KNZB wil eigen markt verbreden met Mijnzwemcoach
De KNZB heeft zijn platform Mijnzwemcoach vernieuwd. Hiermee gaat de zwembond zich nog nadrukkelijker richten op de ongebonden zwemmer, één van de pijlers van de zwembond.