NOISE heeft samengewerkt met een selectief aantal horecazaken in Amsterdam en Rotterdam die allen een unieke Perfect Soda Serve hebben ontwikkeld. Deze serie cocktails en mocktails vormen de basis van de campagne. Met de campagne wordt de rijkheid en variëteit van het soda & stills portfolio van Coca-Cola Nederland nadrukkelijk onder de aandacht gebracht. NOISE is verantwoordelijk voor de strategie en invulling van het marketingprogramma.
Marcel Wortel, Creatief Directeur NOISE: “Wij hebben zeer nauw samengewerkt met de horecazaken. Zij kennen immers hun klanten het beste en weten de meest verrassende mix dranken te creëren. Zoals ‘Zero Tolerance’, een Perfect Soda Serve met Coca-Cola zero sugar als mixer in een verfrissende drank met onder andere wodka en gin. Deze perfect serve – van horecagelegenheid De Bajes in Amsterdam – zal te zien zijn in outdoor reclame, social posts en online communicatie, gericht op het genereren van traffic naar de horeca outlet. Zo is voor elke deelnemende horeca outlet uniek materiaal geschoten en zijn er locatie specifieke uitingen ingekocht.”
De horecazaken hebben de vrijheid gekregen om zelf invulling te geven aan hun interpretatie van ‘The Perfect Soda Serve’ wat heeft geleid tot een grote variëteit aan cocktails en mocktails. Van de Zero Tolerance (met Coca-Cola zero sugar), tot de Purple Rain (met Chaudfontaine Fusion Limoen en Munt) en de Fïnley Falcon (met Fïnley Mojito). Door middel van geo-targeting zal de consument bereikt worden in de omgeving van de horecazaken, zo kan de desbetreffende perfect serve direct geproefd worden.