Tweede award op rij voor Surface Book Campagnesite van GANDA

Ganda

Tijdens de Dutch Interactive Awards (31 mei ‘18) werd de Surface Book introductiecampagne bekroond met een Silver Award. Een paar weken eerder (uitreiking AMMA Awards: 17 mei ‘18) werd de campagnewebsite ook al bekroond met een AMMA Award. Het is de tweede award op rij voor de door GANDA gemaakte campagnesite.

De campagne werd in Nederland geïntroduceerd. Om de doelgroep (STEM-professionals) te activeren ontwikkelde GANDA (in samenwerking met Carat, The Story Lab, Amnet, iProspect, Isobar, Dare Creative en Second Degree) een landingspagina met inspirerende storytelling via video. Lees meer over de campagne in het artikel: GANDA wint AMMA Award met Surface Book campagnesite.

Over de Dutch Interactive Awards
Bij de Dutch Interactive Awards (DIA) draait het om het allerbeste interactieve werk van Nederlandse markers. De DIA is een samenwerking van Emerce en DDA. Alle cases worden beoordeeld door een onafhankelijke jury op basis van: concept, design, UX, resultaat en optimalisatie.